Thursday 23 June 2011

Sahabat Atau Kawan ?


Sahabat Atau Kawan ?

Yang mana satu pilihan anda

sahabat atau kawan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dah pilih??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
keliru kan? nak pilih sahabat ke kawan?

okelah menurut
Dr H.M.Tuah Iskandar
Kawan ialah orang yang lari daripada kita sepantas-pantasnya tatkala kita amat memerlukan dia.

Kita perlukan sahabat kerana sahabat akan sedia bersama kita dalam semua keadaan, susah ke, senang ke, sahabat tetap akan setia.

oleh itu, jika anda melabelkan seseorang sebagai sahabat baik
anda perlu lah bersikap seperti sahabat
sahabat tak akan tinggalkan kita walau dalam apa jua sekali pun
senang....mahupun susah....

dan kali ini....
untuk anugerah sahabat baik.....
the winner is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
enchek tunangan saya..
:)

yang sentiasa tak akan biarkan saya keseorangan..
sentiasa berada di sisi saya
ketika saya gembira
ketika selalu 'meminjam kan bahu'
ketika saya sedih
yang memberi sokongan...
seseorang yang sentiasa tak akan cakap "tidak" kepada saya
seseorang yang selalu memberi nasihat kepada saya..
yang selalu memotivasikan diri saya selain ibu & ayah...

ODM, dea ialah
"Kawan biar seribu, berkasih biar 1"

dea sahabat, dea kekasih, dea tunangan..
;p

*ODM = oleh yang demikian (suke-suke ati je nak buat shortform sendiri).
pssttt... meminjam kan bahu adalah salah satu peribahasa bagi orang yang sudi berada di sisi kita ketika sedih


No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...