Thursday, 30 December 2010

Senam hilangkan stress


"Senam boleh hilangkan stress"
Serius ke?
hehehhee ...sebenarnye quote ayat ni dari enchek omar.
sape enchek omar tu?
kekasih baru?
kekasih lama?
jangan provokasi disini yea..
baca story dulu ye.

Semalam memang sangat stress..
Dari ke malam hinggalah ke pagi.
terbawak-bawak sampai ke pagi tu..
bile kte stress mestilah kte terasa nak menyendiri...
it same goes to me..
terasa nk menyendiri...
so, dikala pagi dan matahari pun baru terkebil-kebil nak keluar,
start la enjin kete jaguar a.k.a kancil sambil memakai pakaian sukan..
memandu ke arah Hutan Bandar Mutiara Rini.
ala tak ada gambar pula nk letak signboard hutan bandar tu
memang sampai situ terus tak bawak apa-apa..
bawak kunci kereta je la..
Mula-mula, jalan-jalan kat situ..
niat memang nak jogging..(dah baek da niat tu)
jalan-jalan, lepas tu kaki ni dah mula semangat nak jongging..
baru skit je, da semput pulak..eleh...penat rasanya...
MEMANG SY TK SUKA JOGGING ..waaaa..
last-last jalan je la..
serius best jalan pagi-pagi kat ctu..
dalam kul 7.30 jalannye....
udara superb segar..
rasa tenang je..
 then mencuba pulak alat senaman kat ctu..
korang yg tk suke jogging boleh mencube..
khas hanya utk org yg tk suke jogging..;p
tengah duk pulun exercise alat senaman, ternampak pula ada orang aerobik..
selalunya cina..tp kali ni ada melayu.
try la menjengah..
jengah-jengah, terjoin pulak..
selalu instructor perempuan, tp kali ni lelaki..
daripada beberapa ketul je yg ikut aerobik, tetibe ramaii sgt...
hohohoho..
itulah dea tarikan enchek omar yg bijak menjadi instructor..
sume org had a fun....
hepi...suke...hilang stress...
berpeluh-peluh...

so jadi sesiapa yg nk cube boleh la dtg ahad ni..
tp bkn kat hutan bandar ye..
kat dataran bandaraya..
kat hutan bandar dea cume menjd instructor jemputan..
serius besh!!
korang tak rugi...
sy bkn promote yea..cume sharing je..


No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...