Tuesday 5 March 2013

quote of the day


Ouh...today is quote of the day yah...tak dapat nak tulis ayat sendiri sebab tengah sedih..plus marah...takut nanti terkasar bahasa pula...jd pilih quote je la..


It is about trust. Tolong jujur & dont keep blaming on us. 


Yup..in the end..kita akan nampak siapa yang jujur dan siapa yang tak jujur. Siapa yang berdrama..siapa yang tak berdrama. 


Yup..if dah ada keputusan proceed je terus.. Tak perlu tunggu lama-lama. Lama sangat nak beritahu. Lagi lama nanti lagi melukakan pihak yang lain. Tak perlu nak berselindung...tak perlu bagi hint. Cakap tak fahamlah..itu la inila.. siapa yg berdrama? Tepuk dada tanya diri sendiri. Jangan meletakkan kesilapan sendiri ke atas org lain.






Please..jangan hasut orang lain..

Mood sedih..sebab orang yang kita dah anggap mcm adik2..at last orang tu yang akan tikam kita. Tak bersikap jujur dan menunding jari keatas orang lain. Yg sedih cakap kita berdrama. Dah lama je perhatikan.. yg sindir menyindir dalam fb n twitter..igt saya tak tahu ke..hidden la mcm mana pun. Coz I still can read it.. bila kita bersuara they said kte berdrama. But the facts mereka sudah lama berdrama dalam fb n twitter. 

Juz hope mereka settle secara baik dgn supervisor dan dengan kadar segera. Katanya jalan dah clear. Just doakan kejayaan korang. 
Perjalanan masih jauh lagi.
Just be prepared physical & mental.
Just ingat.. ilmu bukan untuk dibaca tapi perlu difahami.






No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...