Sunday 8 January 2012

Kije baru..weee

Bz betol ainunmata ni yea baru sekarang nak update blog..sekali update blog haaa...amek berentri-entri.  yg dah lame pun nak update yea ( mestilah nak update sebab dah penat tulis & simpan dalam draft).  Ape lah yang nak di bz kan sangat...bz body..ngeee....

Sebenarnya saya sudah start kije dengan lecturer saya. Kerja sementara tunggu masa untuk habis belajar..  Jawatan saya sebagai Trainee Manager untuk kursus Hydro CAT B.. Actually kursus ni adalah kursus bagi profession yang melibatkan kerja laut dan kursus ni dah lama jugak berlangsung. Tapi, kursus ini diiktiraf diseluruh dunia dan sudah tentunya International.


Tugas saya, simple je..untuk tengok kan kelas, maklumkan kepada mereka jika tiada kelas, dan kena jaga sikit kebajikan mereka...jaga exam...yang payahnye kena speaking english...aduuuhhh..benda yang paling agak sukar utk dilakukan....

But anyway so far so good..dengan adenya cik tunangan yang turut sekali sebagai instructor kursus sedikit sebanyak dapat mempermudahkan kerja.  Lagipun dia lagi lama handle kursus ni.cuma  nak melayan karenah orang luar negara yang agak mencabar.  Kursus kali ni melibatkan 2 melayu, 3 arab, 1 sudan, dan 1 oman.. Mereka memang banyak karenah, tapi alhamdulillah boleh lagi berinteraksi secara baik dengan mereka.

Bz beno kamoo yeaa eyena..tapi dah lega sikit sebab satu urusan sudah selesai..saya pun telah habis viva-voice untuk Msc saya.. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. sekarang ni tempoh 3 bulan buat correction...oke..i have to be serious..sebab sekarang ni masa untuk saya rancang perjalanan hidup saya. Kerjaya, kawen, family...semuanya lah..Doakan yang terbaek yah!!

No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...