Saturday 13 August 2011

Impian

Impian

Ada banyak impian yang saya ingin kejar kan.
Impian yang belum tercapai..
Impian ape yea?

Berkerjaya

Ha..part ni memang selalu fail!! susah yea nak dapat kerja..
dah banyak kali pergi interview..tapi semuanya menghampakan..
banyak kekurangan pada diri ni yang menyebabkan segalanya terbatas..
Namun saya perlu kuat!!!
Chayok2!!
untuk diri saya dan family saya yang harus saya balas jasa mereka.
untuk mereka yang sudah berkerjaya, hargai lah kerjaya anda.

KERETA SDN BHD

Wahh..ini memang la idaman semua orang...
Jeles tengok semua orang dah ada kereta sendiri..
saya memang mao ada kereta ...
kereta FAMILY...
Ikutkan hati saya mao 
CALDINA 

atau

SWIFT

(eh berangan banyak ek!!)
tapi its better kalau saya bli MPV..
nanti senang skit nak bawa family jalan
(uitt....umo dah berapa da ni..aset kereta tkde lagi)


KAHWIN


impian setiap wanita mesti lah nak kahwin ..
:)
(gedikkksss)
and my dream wedding...

(from ariwedding)
mengada lah kamu ni!!


Kunjung ke Rumah Allah


Ini yang paling saya idamkan
berkunjung ke rumah Allah, di Mekah..
teringin juga melawat ke makam Rasulullah
berkunjung , menunaikan ibadah bersama orang-orang yang disayangi..


Itulah impian yang nak sangat dicapai..
kadang-kadang sedih, sebab perjalanan masih sangat jauh untuk mencapainya..
tapi nak buat macam mana..
kita hanya mampu merancang...
tapi Allah yang menentukan.
Saya percaya, perancangan Allah terhadap diri saya adalah terbaik..
walaupun kadang kala perit . tapi mungkin itulah yang ditentukan oleh Nya..


2 comments:

loveynyza said...

chayyok akak !
insyallah dapat satu hari nanti. jgn malas2

ainunmata said...

ohoo...tenkiu dik oiii

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...