Wednesday 13 July 2011

Unconditional Love


Unconditional Love

Love without condition...


Dimana tanpa perlu syarat untuk bercinta?
maksud tersurat nya, tak perlu syarat-syarat seperti berikut :
" Kalau awak nak jadi pakwe/makwe saya kena lah macam ni/macam tu & macam-macamlah"

hurm, tapi pada pendapat saya, unconditional love ni boleh la juga di kire seperti
sayang yang tidak berbelah bagi..

hari ini saya sedey, bila kawan baik saya telefon 
dengar cerita tentang kisah nya dengan lelaki yang dia sayang
suke mereka bersama, tapi tak suke lelaki tu tak tunjukkan reaksi pape pun..
dea kawan saya lah!!
boleh tak awak tolong bukak mata sikit tengok dea..
dah banyak dea berkorban..
banyak je tolong awak di kala awak memerlukan pertolongan..
sentiasa ada tempatkan masa untuk awak...

sedey..dah tak tahu nak bagi pandangan macam mana...
sayang yang tak berbelah bagi..
hanya mampu untuk nasihatkan supaya berdoa...
dea pernah cuba untuk buang perasaan itu...
tapi masiih tak mampu...

*psttt saya tak boleh melihat kawan saya menangis lagi...


No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...