Monday 11 July 2011

Aktiviti dikala tengah kopak

Aktiviti dikala tengah kopak

ape yang korang akan buat ketika tengah kopak?
ape tu kopak?
kopak merupakan perkataan bahasa pasar yang menggambarkan
ketiadaan duit..
bahasa pasar tu korang tau kan?
kepada yang tak tau, bahasa pasar merupakan bahasa seharian yang kita bercakap...
maksudnya bukan bahasa formal 
and without tatabahasa grammar
oke kalau ketika saya sedang kopak 
saya akan menghabiskan masa saya
dengan bekerja di 
cyber cafe abang saya..
tugas saya...
monitor pc dan juga print untuk pelanggan
dan duduk di kaunter hadapan

sangat seronok bila ada customer yang nk print..
tapi borink bile semua customer surf internet sahaja
macam ni jela..duduk depan pc..





mengantuk lagi..
tapi im enjoy with dis work...
macam-macam ragam orang kita jumpe
di samping itu ade jugaklah input pengetahuan tentang it..

psttt: entry ini membosankan..hanya mengisi masa lapang di cc

No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...