Monday, 6 June 2011

Kasar atau Etika

Kasar atau Etika?

Hari ini saya sangat tak suka dengan etika pekerja Viss Jusco Taman U..

Oke , sangat teruja bile ada jualan murah RM10-RM25..
berkenan dengan satu jenis kasut..
yang tinggal cume sepasang...
oke mau cuba sbb nak tengok kaki saya muat dengan kasut itu atau tidak..
tapi kasut tu diikat bagai dengan tali..
cmne tu nak cuba..
jadi bertanya lah dengan jurujual 
boleh buka tali tak?nak cuba..
dea boleh jawab
"tak boleh. nak beli baru boleh buka."
pastu jurujual tu terus pergi ke tempat lain...
tersentap di situ k..
oke, kalau saya dah bayar, tapi kasut tak sesuai dengan kaki cmne yea?
kasut kan kadang-kadang unik..
bile kte tengok saiz tu saiz kte, tapi bile cuba tak muat..
kalau baju saya boleh terima lagi ...
tapi kasut....
mcm pelik je bunyi nye...

so, pekerja tu dia bersifat kasar?
atau itu memang etika dea bekerja?



3 comments:

man said...

tak hadir kursus.

Mira Zali said...

dia bad mood tuh.. ish3.. tp xpatut wat cm gtuh..

p/s : thanks singgah my blog.. ^_^

ainunmata said...

man :kan..kne g kursus tu...
mira :bad moode betoi dea...

welcome mira..:)

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...