Monday, 6 June 2011

bonne fin de semaine!

bonne fin de semaine!

haaaa....teka ape tajuk di atas
pandai-pandai la cari yea....
;p

hari minggu biase time to rest n time to hang out..
untuk hari minggu my xtvt is full...
beria beno full...
tak full sgt..
tapi banyak juga berjalan..tapi hari Sabtu lah jalan nye
time to rest hari Ahad..

Pagi-pagi je dikejutkan dengan keriuhan DJ orang kawen di depan rumah..
Yup, saya suke keadaan macam tu..
supaya saya tak terlajak tdo lame-lame..

tengah hari sabtu, saya n encek tunangan meneman cik Jannah ke kenduri kawen kawan nye..
Kami berempat semuanya
termasuk cik fadzlina...
oho, meriah  perkahwinan mereka..
sangat meriah n teruja tengok..
congratz to fasha n her wife 



jeles pulak tengok orang kawen....
tapi kami nk bergambar jugak walaupun bukan dengan pengantin...
mengade kan..
pinjam lah kamera sesape pun..:p
kamera kawan jannah , iaitu cik hafiz..
bergambarlah kami.;p



kami bertiga..cik jannah tukang amik gambar..



cik tunangan pulak yang cuba untuk menggunakan skill nye mengambil gambar

yang baju kelabu tu sibuk ckp kami tak cun walaupun hakikatnya kami gadis cun...:)

cik tunangan alone 
(sgt suke dea pkai baju oren)

entah ape yg kami buat time ni
ngumpat? oh tidak!!
borak kosong je...

lepas kenduri je kami pun secara tak sengaja merayap..
saje-saje nk habiskan masa
berjalan ke Sutera Mall
kebetulan pulak ade pameran volkswagen tapi tak ingat ape nama pameran tu...

ini kereta saya..(jangan percaya)
warna sama dengan saya..


ni pulak cik tunangan punye kenderaan....warna sama dengan warna baju..;p


cik jannah bergambar dengan kereta kesayangannye...


berusaha untuk mengambil gambar ayat kat kete tu..



dah dapat ada pulak muke orang tuuu...



"VOLKSWAGEN IS A RICH MAN TOY"

owhh ekk..baru tau...

oke..sekarang cari.. dimanakah saya...?


sampai ati ina tak nak amik gambar..dalam diam-diam ina amek gambar senyap2...ini tidak adil..
;p
dah habis round tengok kete..
malam baru lah kami menjamu selera di steam boat..yummy..
superb kenyang..
then sesi membakar lemak...
berjalan ni Bazaar JB
memang malam tu cuaca agak panas..
terdengar sayup-sayup orang sekeliling mengeluh juga..
ape tah lagi kami yang berbaju kurung ni...
memang membakar lemak betul lah..
 dah lama tak berjalan..
yg penting semua org happy time tu..
release tension konon nye..
;p

No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...