Sunday, 19 June 2011

Ayah, happy fathers day


Ayah, happy fathers day


entry ini untuk ayah saya...

ayah saya seorang yang pendiam...
tak banyak cakap..
yang terbaek nya ayah saya 
jarang marah...
kalau marah pun simpan dalam hati je

ayah saya selalu berpewatakan seperti air.
kalau mak saya marah,
ayah akan ckp dengan mak suruh reda marah..
kalau mak saya tak bagi pegi ke mana-mana
ayah akan cakap 
"bagi je la"

ayah saya suka recycle barang
banyak barang yang disimpan untuk recycle
ayah saya slalu suke pesan
beli-beli buang barang...
jadi kena lah simpan barang tu walaupun dah rosak
(weeee...untuk tujuan recycle)

ayah saya suka btolkan kereta sendiri
setiap kali kereta saya rosak,
ayah saya akan betolkan nya..

suatu hari saya pernah membeli hadiah harijadi untuk ayah saya...
ayah ucap terima kasih dengan memberikan saya pot puri dan message di kertas tertulis
"terima kasih"
dan ayah meletak kan dalam kereta saya..
sangat terharu..

kesimpulannya..
saya memang sangat sayangkan ayah saya...
Ayah, thanks for everything...
sabar membesarkan saya yg sgt degil..




3 comments:

♥ p a A n i ♥ said...

singgah sini :)

sergeant keroro said...

selamat hari bapa :)

ainunmata said...

paani : tenks for singgah

:)

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...