Thursday 6 December 2012

Obsession part 2

Hari ni jom sambung obsession part 2. Sebenarnya dah lama juga update belog. Bz mengalahkan menteri..sebenarnya takde yang menarik sangat perjalanan hidup buat masa ni. Sebab terikat dengan daily routine yang sama. Well..but i have to update sharing something that interesting. Haha..interestinglah sangat.

Second current obsession adalah dengan produk yang sangat saya suka. Tabita skincare. Dengar cerita produk ni ada dijual di Chinta Salon milik fasha sandha. But i think it rumours..let me know if it is true.


This is my story.kirenya review saya terhadap tabita. Untuk pengetahuan anda, saya memang tak gunakan sebarang pencuci muka ataupun mana-mana krim. Sebabnya kulit saya bila terlibat dengan mana-mana krim akan bertindak mengeluarkan jerawat. Jerawat tu musuh wanita!!! Begitu juga kalau saya gunakan pencuci yg banyak buih dan chemical dia tinggi. So yang prefer adalah pencuci timun safi. Tapi memang selalunya tak guna pun.. sebab malas.

Saya juga seorang yang suka sangat dengan make up. Tapi cuma suka pakai foundation. Feveret naturactor. Pkai sikit je. Tapi memang marvelous...menutup pori-pori di muka. Muka nampak gebu je. Then 1 hari makusu saya perkenalkan tabita. First saya takut nak cuba sbb takut proses peeling. Sampailah masa adik saya pakai produk tu.. nampak kulit dea makin bersih. Kawan-kawan makusu pun tegur kulit dea cantik dan glowing. Okeh..saya teruja... yg bestnya dah tak perlu pakai makeup..

Saya nekad!!! Nak pakai jugak. Sebab nya nak kurangkan pakai make up... orang kata makeup boleh makan kulit kita. Hehe..makan dari segi apa..fikir sendiri lah yea. Tak nak cakap. Sebab saya minat makeup.  Awal-awal pakai rasa macam hampeh!! Result lambat. Tapi bila dah consume 2 minggu...dah ada yg start tegur.. makin cerah muka...aish...malu lah pulak..(poyo).

Dah sebulan pakai..kulit pun mmg nampak banyak perubahan ... syukur alhamdulillah sebab saya dah tak perlu make up..dan yang best..sy tak mengalami peeling process yg teruk. Kalau ada pun memang kecil sangat. Mungkin disebabkan saya mengamalkan beutskin juga utk mendapat kelembapan kulit secara semulajadi..so kulit tak kering. Kalau anda mengamalkan vitamin c organik ataupun vitamin c felinna pun oke jugak.

Tapi alhamdulillah sangat berpuas hati. Kulit pun makin cerah. Expensive tapi worth it...
Tak percaya boleh cuba dengan set trial.
as usual pergi ke www.beautysmiracle.com
ataupun ke facebook page saya
try carik gambar lama yang tak pakai make up. takdelah pulak..
so, letak je la latest.


No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...