Tuesday 17 July 2012

Aplikasi android apakah pilihan anda?

Sekarang ni boleh dikatakan semua orang menggunakan sistem android. Kalau ada yang belum guna pun mesti akan bercita-cita untuk mendapatkan sistem android. Sekarang ni yang sangat popular gunakan sistem android adalah SAMSUNG smartphone. Rata-rata pengguna Malaysia ni dah guna android. Alamak kawan-kawan saya sudah mula kesemuanya gunakan samsung. Jeles!!!!

Kalau korang ada sistem android agaknya apa yang korang yang akan download yea? Rasanya first sekali adalah aplikasi social networking kan?

facebook



twitter


instagram

foursquare

wah....banyaknya!!!tapi selain social networking tu korang juga boleh download aplikasi berbentuk insaniah. tak adalah 100% android ni meleka kan. korang boleh cuba download aplikasi berikut :

doa harian

quran untuk android


qiblat untuk android

Dan bermacam-macam lagi. Sekarang tiada alasan untuk kita mendekatkan diri pada Pencipta kita walaupun kita memegang handphone yea.. Cepat-cepat download. Tapi dah download jangan tak guna pula aplikasi tersebut.

****saya pengguna android****



handphone ni merupakan HTC google nexus one yang saya dapatkan dan ianya merupakan handphone second hand. Walaupun ia belum menandingi SAMSUNG note idaman saya, tapi saya tetap berpuas hati. Kire sebagai pre-practice la sebelum guna Samsung.. Boleh gitu? Terpaksa cari handphone ini untuk sementara disebabkan handphone saya telah pun rosak.  Cik tunangan cakap "itu alasan je".. Jeles lah tu. hak3..




No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...