Saturday 19 May 2012

Make Up Trial

Assalamualaikum readers...Hola..Dah lama tak update belog. Lama jugak nak menaip cerita, tapi tak berkesempatan. Haish..bz beno yea cik ainunmata.  Bz la sikit-sikit. Ni dah kelapangan, alhamdulillah, dapat juga menjengah belog sendiri yang dah bersawang ni.

Kali ni nak story tentang trial make up untuk wedding. Sebelum kita hiring untuk make up wedding, kita kena lah test make up dulu. yang mana yang kita rasa serasi dengan keinginan kita.  Jangan pula bila tiba masa hari yang bermakna tu kita tak puas hati lah dengan make up wedding kita. Time tu jangan nak salah kan orang yang incharge make up kita tu.

Oke, last month saya p trial make up..Hasilnya adalah seperti gambar di bawah. Oke abaikan mata yang nak tertutup tu. Sebab mata saya bila pakai bulu mata memang nak tertutup. Oke tak? Tak oke ek? Tapi saya sangat suka.



Ahaks!!Ni bukan test make up sebenarnya. Tapi cuma aktiviti masa lapang, belajar Make Up!! Kali ni mencuba untuk belajar make up dengan seseorang yang saya suka dengan hasil makeup beliau. Memang superb chantek...Orang tersebut adalah Suhana Sulaiman. Sesiapa yang interested boleh terus ke facebook search nama beliau.Nak belajar make-up pun boleh dengan beliau.

Layan jap ek hasil make up beliau.


me n kak anzanar..Yea, saya cuba untuk membesarkan mata

with Anna n kak anzanar

yang ni dengan akak yang gojes..lupe nama akak..sowi..

yay!!kami dah graduate dalam masa sehari.

Eheheheh...abaikan saya yang gemux!!! suhana yang comel haruslah yang tak pegang sijil. Kelas dea memang besh!!tak rugi pun masuk. 

Insya-Allah, plan untuk amik dea untuk wedding nanti.Kalau jadual sue tak penuh.

No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...