Thursday 22 March 2012

Nak g tempah kad kahwen..:)

yay!!nak pergi tempah kad kahwin!!!! Oke ni mood berangan..Lame lagi nak tempah kad kahwin sebab saya ada lagi setahun nak kahwin. Sekarang dalam survey nak cari kad kahwin je. Survey bersama cik Google la.  Terjumpa satu kad kahwin yang simple & cantik. Warna cream.

sumber : bstudioweddinginvitations

cantik kan??simple dan cantik..teringin je nak buat kad kahwin yang hard cover yang banyak cantik-cantik.  Tapi kan..serius..semua nya mahal. Sekeping ada yang RM5 ada jugak yang mencecah RM9.  Fuyooo...mahal tu.  Jadi belek punya belek kat internet terjumpa banyak DIY card. Sume cantek-cantek.  Macsm blog bstudioweddinginvitations.com.  Serius suke sgt DIY kad mereka. Jom layan..






cantek kan? dan lagi satu DIY yang sangat menarik pula adalah di blog apassionforcards.blogspot.com.Kat situ dia akan ajar cara untuk buat DIY kad. Bile tengok semua benda tu macam nak buat kad sendiri.  Boleh tak? Bleh tak dapat jimatkan kos? ahaiii...:) sudah mula teruja..

Rasa macam nak buat kad kahwin ala-ala warna pastel dan juga lace.  Tapi cik tunangan pulak nak kad kahwin dalam bentuk tiket flight.  Macam mana tue?

No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...