Thursday 16 February 2012

Saya maseh suka kan awak

Tak taulah.walaupun bermacam-macam tohmahan saya masih tetap suka kan awak... Hati saya masih tak berubah.awak memang terbaek lah dihati saya...

satu hari saya pasti memiliki awak...


ahaiii....best tak ek samsung galaxy note ni.. macam best je...tunang slalu cakap "tak sesuai la untuk orang badan kecik macam awak ni.." .. tapi saya suke...mcm best je...tengok my sis punya enpon huawei..kecikk..mcm susah je nk taip..kalau besar cm note ni kan senang skit nk taip...dilemma note ke SII..
Tapi saya minat gila dengan note ni...best kot.

hari tu teman my sis g bli tab pun sampai tersasol-sasol...bleh ke tanye dealer tu "S-Note ade ready stok tak?" orang tu pun blur-blur je...wey!!!galaxy note la..ape ke pulak S-Note ni.jangan merepek sangat boleh tak ainun oi...untuk peminat game macam saya memang saya suka kannya...Dulu gile-gile nak Iphone...tapi terkubur.. sebab note ni mcm lagi byk opensource..eh gile gadget pula kamu ni..

saya nak cc lah post ni kat orang yang bleh blikan saya note ni..
cc : cik tunangan 
cc : anzanar..haha...


No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...