Saturday, 17 December 2011

Backstabbed

Ape tu backstabbed yea? Kalau tengok gambar bawah ni mesti korang dah boleh agak kot.. tapi ade juga dengar game nama backstab.  Yang saya maksudkan adalah backstab lain yea, seperti dalam gambar kat bawah ni..




 pegang gunting, pastu....tikam belakang



Dalam dunia ni ada macam-macam jenis tikam belakang..sukar nak digambarkan. tapi saya baru je terkena kes seperti ini, dan agak terpukul jugak. susah nak terjemahkan perasaan ni. orang yang kita percaya tiba-tiba je buat kte terpukul dengan tindakan dia.. Bila teringat sampai menangis sebab tak sangka sampai jadi macam ni. Takpelah, mungkin dia rasa itu hidup dia, nak buat macam mana kan  Nangis airmata darah pun benda dah terjadi. peringatan untuk diri sendiri lah aina..cik tunangan pun dah nasihatkan banyak kan.. jangan baik sangat dengan orang..sekarang diri sendiri yang dah kena..

Oke, takpelah aina..mind your own bisnes..yang penting your next future aina...Tapi saya masih mengharapkan yang terbaik untuk kawan saya tuh..semuga dea memikirkan mak ayah dea, family dea dan kawan-kawan yang selama ini dah pertahankan dia.. Dont think twicely but think billion times on your decision..


2 comments:

man said...

tak semua orang suka kita..

ainunmata said...

is not someone who like ourself, but its all bout truth n lied, backstab....

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...