Saturday 4 June 2011

Roses : Behind da Story

Roses : Behind da Story

Semua perempuan suka kan roses...
roses tu sweet kan?
Me too..
suke sangat dengan roses..
Maybe ade perempuan yang tak suke roses
tapi
I LOVE IT VERY MUCH!!
(bukan pengaruh dari nora elena)

sebab roses ni sentiasa mengingatkan saya dengan tunangan saya..:)
suatu ketika dulu..
time bercinta & time degree
time tu cik tunangan tengah ada krisis kewangan..
yela dah akhir bulan, duit tak mencukupi..
tapi nak jugak spend masa sama-sama..
jalan punya jalan, terserempak dengan gerai bunga...
mase tu bunga sekuntum RM1.20...
cik tunangan bukak beg duit...
tengok-tengok dalam beg duit tinggal RM1..
memang tu je duit yang tinggal..
cik tunangan tawar menawar dapat jugak sekuntum bunga..
dengan harga RM1..
itu yang buat saya tersentuh dengan dea...
walaupun tak ada duit tetap nak belikan bunga...

kejadian ini berulang juga time kami praktikal..
cik tunangan masa tu belikan 3 kuntum bunga
walaupun time tu tak ada duit..
dan sejak itu saya berjanji dengan diri saya
saya akan cube untuk tidak biarkan dia susah...
untuk cik tunangan...terima kasih untuk ape yang anda lakukan sehingga kini...
saya tak tahu macam mana nak membalasnya..
kalau awak terbaca ....
saya cuma nak awak tau
saya cuma sayangkan awak seorang..
;p

alahaiii....mcm geli la pulak ayat diatas...
abaikan yea ayat di atas...
tapi sekarang susah ek nak dapat bunga dari awak..
huhuhuu..setiap kali kalo gado besar...
mesti saya buat ayat sedey..
" dulu walaupun kita susah, tapi tetap dapat bunga..sekarang?"
haha...ayat touching la kononnya...
tapi tak layannnn...
aishhhh.....

tapi tetibe....



aha thanks...
3 Roses for 
I LOVE U


;P


No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...