Wednesday, 19 January 2011

Nak kurus pun susah

Kenapa yek nak kurus pun susah kan..
Kadang-kadang naek fade-up ye.
Tapi kena kuatkan semangat.
Sebenarnya jika kita nak kurus apa yang penting kita ada 

1.motivasi diri.
2. keazaman yang kuat.

dalam pada masa nk turunkan berat badan yang berlebihan ni saya memang sangat malas nak bersukan.
saya rasa penat.. 
Oleh itu, apa yang saya buat dengan mencari produk pelangsingan.
Saya tak nak produk pelangsingan yang kena tahan lapar.
Kerana saya suka makan jugak.
Cari punya cari terjumpa dengan SIY.

Mula-mula memang lah tak terus beli.jadi saya baca je testimoni...
Dah baca saya pun teruja nak sign-up jadi ejen.
Macam berbaloi. Tapi alhamdulillah berbaloi..
10 hari minum memang dah boleh turun 4kg...
Sangat hepi..sebab tak pergi senam pun,
cuma berjalan kaki ke fakulti sahaja...

Lepas dah tak minum, macam rasa diri dah kurus kan...
Melantak sahaja apa yang boleh dimakan.
Padahal baru turun 4 kg..
Dek kerana tak menjaga pemakanan, badan naek semula...
Memang sedih.

So sekarang ni amek sekotak lagi.
tapi kali ni kne dengan keazaman yg kuat...
Minum sekotak, tapi tak turun banyak sangat..
2 kilos je dalam 10 ari..sedih jugak..tapi boleh lah..
Yang kali ni minum saya kuatkan diri untuk pergi senam..
 dan untuk hari ini nak senam di kolej pepagi buta.
sekali si pemegang kunci tu tak bagi masuk pagi..
uhhh..gerammmnya..dea nk kurus sengsorang lah tu...
kalau petang suda tentula tak sempat..
mau ke lab..
sedih...NAK KURUS PUN SUSAH.

Alamak, saya rindukan adik saya si LoveyNyza
Sebab dea penguat saya untuk memotivasikan diri & mempunyai azam yang kuat 
untuk kurus...


sebabnya dea kuruslah!!
saya mau jd macam dea supaya sy boleh pakai baju dea,,,
muahhahaahaaaa

2 comments:

prinCessLiYaNa said...

awak..berkesan ker mnum SIY ni?...saya nak try la..:)

ainunmata said...

princess...alhamdulillah utk saya berkesan..

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...