Thursday, 16 July 2009

hidup tk selalu indah...

hidup tk selalu indah...
sampai skrg aku masih meragui kejujuran dia..
terpaksa berpura-pura percaya bahawa dia jujur dgn ku..
sedey..tp nk wat mcm mana..
kne jugak buat tak tahu..
dh malas rasenya nk pk..
lepas seorang..dtg lagi perempuan ln dalam idup dia..
aku hnya mmpu buat tk tau..
smlm dia berjaya dpt interview tutor..
tp ade stage berikutnya...
stage bersama TNC...
aku doakan yg terbaik je..
kalau dia dpt tutor alhamdulillah..

bile difikir2kan balik..
kalau dia dh jd tutor..tk mustahil suatu hari nanti dia akan berubah..
time tu mesti rmai permpuan yg dkt dgn dia..
dia pun suke melayan...
cedeyla.....
aku harus bersiap sedia dr segala-galanya..
fizikal, mental, dan segalanya...
YaAllah..bntula hambaMu yg Kerdil ini...

No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...