Sunday, 17 May 2009

bila diri tak dihargai..bila diri dibenci..

tak tau nak mengadu kat sape...
tak tau nk luahkan kat sape...
hidup aku disisi dia dah macam tk bermakna..
nape nasib aku selalu mcm ni..
selalu tak dihargai oleh org yg aku sayang selama ni..
semua kesalahan diletakkan ke atas aku hakikatnya itu semua kesalahan dirinya...
hadiah yg aku berikan dibuang mcm sampah...
rase perit bila tak dihargai...
aku tk pernah pun tk menghargai dia..
mungkin dia dh tak suka kat aku...
lg sekali aku kne mghadapi bnda yg sukar dlm idup ku..
Tuhan ku chenta dia..
Tuhan berikan ku kekuatan untuk berpaling darinya....

No comments:

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...